esraemreee Kızlar karnımın içi acıyor. Bazen o kadar sertleşiyorki nefes almakta zorlanıyorum. Kaburgalarıma kadar ağrıdığını hissediyorum. Yaşayan varmı 🥺 35-4 üm
Esenburhan123 esraemreee evet bende de bugün oldu 31 haftamdayım bir gün bir günü tutmuyor hızlı büyüyoruz ondan olabilir
Eda-5807 esraemreee benımde öyle bende 32+4 haftalığım bazen zorlanıyorum bebek büyüdü ve yerinin daraldığı ıcın olabılır dedı bır kaç kısı
Irem_28 esraemreee yediğin şeyler şişkinlik yapıyor olabilir bende de oluyor bazen göğüs kafesinde de batmalar ağrılar hissetmen normal çocuk büyüdükçe baskı yapıyor çünkü
esraemreee Irem_28 yemin ederim nefes alırken zorlanıyorum bazen. Yediğim şeylere bakıyorum az az da yiyorum bilmiyorum
Irem_28 esraemreee geçenlerde bende öyleydim elimden gelse nefes almicaktim resmen ama normal gebelikte bu tür şeyler
Gonul_enes esraemreee bazen sol bobrek kismin agrir hafif, bende ayni 35+4 m ama bende aksam yemehinden sonra cok agirlasmaya basladim bu ara