Ben de normal doğum istiyordum çatı muayenesi sonrası kemiğin basık dedi. Ve bebeğimin boynunda kordon da var. Risk alamayız sezaryen yapalım dedi doktor. Doğum sancısı çektikten sonra ameliyata girmek istemedim açıkçası. En önemlisi hem biz hem bebekler sağlıklı olalım gerisi hiç önemli değil 🥰