Minignannesi Kızlar 27. Haftadayım bebeğimi zaten geç hissettim 22. Haftada falan. Son 1 haftadır bazen güzel hareket etsede bazen saatlerce hareket hissetmiyorum sürekli içimde bir korku var. Bu durumu yaşayan veya bilgisi olan var mı. Normal bir durum mu?
Hafizeplt Minignannesi bazı bebekler çok hareketli oluyo bazıları daha az canım benim ayakta hiç hissetmezdşm uzanınca deli gibi hareket ederdi😅
Eda-5807 Minignannesi benımkı de başta oyleydı ama sonra acayıp hareketlı oldu hıc durduğu yok masallah yerınde ayaktayken uzanırken otururken çok hareketlı 🥰
Mavi34 Minignannesi benimde 26+5 cumankontrolde aynısı sordum doktora günde 10 kez den az hareket olursa hemen acile git dedi. Ama ufakta olsa her kipirtiyi hareket olarak düşünüp say dedi
Minignannesi Hafizeplt benim son bir haftadır bazı günler uzansam da zar zor ediyor inşallah bir sorun yoktur
Hafizeplt Minignannesi hareketi varsa sorun yapma canım baktın çok hareketsiz kaldı süt iç muz falan ye çikolata gibi bişey ya da uzan takip et
Minignannesi Eda-5807 inşallah benim bebişin hareketleri de düzelir ya böyle olunca sürekli içimde bir korku oluyor bazen çok güzel hareket ediyor bazende saatlerce ortalıkta yok 😄
Eda-5807 Minignannesi inşallah canım ya ınsan cok mutlu oluyor hele başta hareket etmezken acayıp çikolata yıyodum hareket etmeyen bebek bır anda hareket edıyordu sonra acayıp hareketlendı doktora gıttım kalp atışını dınleyemedı masallah çok hareketli dınletmıyor bıze kalp atışını dedı 😂🥰
Minignannesi Mavi34 günde 10dan fazla ediyor en ufak hareketi de sayarsak ama ben 30dan sonra sayılıyor diye biliyordum 🙄
Mavi34 Minignannesi bu donem.icin 10 hareket en az olmalıymış. Ilerde en geç 2 saatte bir hareket olmalı diyeceğiz dedi o belki 30.haftada olur
alparslanannesii1661 26 haftalik oldum zaten sizin gibi gec hissetmiştim 22 de bende bu aralar hiç hareketi yok nerdeyse hic hissetmiyorum normal deniyor