Partk ben kullanmadım ama doktorum reçeteye yazmıştı korktum almadım ama şöylede bi uyarı yapmıştı doktorum düzenli şekilde kesinlikle kullanma diye ne olursa olsun ilaç sonuçta dedi günde 1 2 tane oda uzun aralıklarla olur dedi içeceksen de öyle iç istersen