Kızlar 5+4 haftalık gebeyim 3 yıl sonra oldu tüp bebek 2,5 yıldır uğraşıyoruz tüp bebek sürecinide biliyorsunuz .kardeşim uzman şimdi 12 günlüğüne izne gelmiş konuştuğu kız var bu hafta isteme olacak annem babam vefat etti ,ablam var bizden uzakta oturuyor abim var bide ,şimdi kardesimde bu süreçte yanımda ol diyor tedirginim gitmek çok istiyorum tabiki ama nasıl olacak die dusunmeden edemiyorum .kızlar böyle bişe yaşayan varmı risk varmı gitsem