Duygudenenkisi Merhaba 21+2 haftaligiz serklaj oldum 1.5 aydır evde yatıyorum. Zaman geçmiyor çıldırıyorum. Lütfen çalışan anne adayları calisiyorum diye isyan etmeyin evde vakit hiç geçmiyor.