Kızlar kızımdan kalma büyüyen beşiğimiz var ama çok yer kapladığı için odama kuramıyorum. Park beşik var ama ilk başlarda onun kullanımı da zor oluyor. Ana dizi var kızım onda yatmıştı bir yaşına kdr(çok hareketli bi bebek değildi) ama o da eskidi iyice. Şimdi yatak odam için sepet beşiklerden mi önerirsiniz yoksa ahşap hamak alsam daha mı kullanışlı olur