16 haftaligim bulantilar yasiyordum pek bisi yiyemiyordum. Baktim normale donuyo gibiyim prilami birakmayi denedim ve kendimi kotu hissetmedim iki hafta falan oluyo yemek disinda herseyi yiyorum canimda istiyo az yiyorum sık acıkıyorum. Ama sulu yemek hala kokuyor bana yiyemiyorum nasi aşıcam bu durumu bilmiyorum artik eski duzenime donmek istiyorum. Sadece esim yiyince ziyanda oluyo iki gunden fazla yenmez sonucta ki koymam onune. Napcam bilmiyorum bu durumu yasayan varmi acaba yada atlatan nasi atlattigini yazsa 😊