Sumeyye27 Kızlar bugün randevum vardı gittim 6+4 kese gayet iyi düzgün yerinde ama bebek gözükmedi varmı bu haftalarda görmeyen daha sonra gören 2 hafta sonra gel görelim dedi
Alparslaninannesii Sumeyye27 ya geç döllenmeyse gözukmeyebilir sizi üzmek istemiyorum ama belki sizde farklıdır yengemde o haftada gözükmedi ilerkei haftalarda da gözükmedi kürtaj oldi
nisaninannesi2 Sumeyye27 Merhaba, benimde o haftada keseyi görmüştük ama bebek ultrasonda görünmemişti, alttan baktığında görmüştü doktor oda baya uğraşmıştı. Sıkıntı yoktur merak etmeyin. 8 haftalıkken kalp atışını duymuştum. Şimdi 14. haftadayım☺️
Babyandmom22 Çok normal canım benimde görülmemişti alttan bakılınca görüldü🥰 karından geç görülebiliyor
Yama Sumeyye27 korkma cnm bn 7+5 de gördüm hemen kötüyü düşünme dua et kendini yorma bol bol muz ve avakado ye kalçanın altına yastik koy uzan yat dinlen stres yapma bak bn 2 kere kürtaj oldum 9 haftalıkken bebeklerini kaybettim kalbi durdu suan 3 gebeyim suan hala yatıyorum istirahat verdi yatarak geçiriyorum gebeliğimi 16 haftalik olduk hep elim yüreğimde gidiyorum doktora acaba yine kalbi durcak mi diye ama inan hep stresden rahat ol Allahim onu veriyorsa ins kucagimza birgün alacaz bizede dua et teyzesi ins sende göreceksin korkma dualarım sennle
4Builya4 Sumeyye27 aynısını bende yaşadım bana da hatta ölmüş dediler ben 8-9 haftada kalp sesini duydum şuan 17 günüm kaldı doğuma kafaya takma hiç taktıkça üzülüyorsun