MerveCeren Hanımlar 36+2 den merhaba 🥰 göğüs ucu kremini sürmeye başladım , gümüş kapak takıyorum ara ara ama sizce erkenmi ? Sizler başladınızmı krem yada kapak kullanımına ?
iremgun MerveCeren 37de kullanmaya başla dedi doktorum. Çok erken sayılmaz ama doktorunuza danışın tabi yine de. Göğüs ucu ile oynamak rahime uyarı veriyor çünkü
MerveCeren iremgun 27sinde gitcem kontole o döneme kadar beklesemmi acaba etrafımda şimdiden sür bekleme falan dediler panikledim yara olmasın diye 🤷🏻♀️
iremgun MerveCeren yani yanlış yönlendirme yapmak istemem. Ben doktoruma sordum öyle başla dedi diye 37de başladım.
MerveCeren iremgun tabikide bildiğimizi paylaşalım die açtım postu teşekkür ederim 🥰 pek dikkat çekmiyor zaten benim postlar 2 oldu bu yazan 5i geçmez 😂😂 kaynanam olmadığı için post açamıyorum😳🤦🏻♀️
BBabyy MerveCeren 34+3 haftalık hamileyim dün sipariş verdim krem ve kapağı 38. Haftada sezeryanla doğum olacak elime ulaştığında kullanmaya başlayacağım.
BBabyy MerveCeren bende lansinoh aldım gümüş kapakta e bebek 999 olanını aldım Göğüs uçlarımı ara ara temizliyorum ufak kalıntılar oluşmaya başladı sizdede oluyor mu