İlk doğumumu 5 sene önce medicalde yaptım sezeryanla çok memnun kaldım doktorumdan mı kaynaklı bilemiyorum hiç bi sorunla karşılaşmadım (Funda salihoğlu) şükür inşallah bu seferde öyle olur, doğuma babayı almıyolarmış ne yazıkki çok istiyodum ama kısmet napalım hamilelere korona testide yapmıyolarmış onada sevimdim ama ziyaretçi olayını sormayı unuttum, en azından doğumda bebek ilk geldiginde aile yakınlarına izin verirlermi bileniniz duyanınız varmı ? Bu arada haftaya pazartesi doğumum 🌸