Arkadaşlar merhaba 16/4 hamileyim bebeğim tüp bebek testlerimi hamile kalmadan önce yaptırdım hiç bir sorun olmadığını söylediler rahim şekli için Arkuat uterus terimini kullandılar halk arasında kalp şekilde rahim deniliyormuş bu bebeğimi etkiler mi erken doğum vesaire olur mu benim gibi olan var mı?