Gozde9191 Merhaba benim 6 hafta 4 günlük gebeliğim var 21mm kesem fakan bebek görünmedi normalmi acaba Dr haftayada görünmezse kürtaj dedi boş gebelik olabilir dedi
Burcu_NFUE Gozde9191 geç döllenme olmuş olabilir 8. Haftaya kadar bekle vajinal olarak bakması en iyisi olabilir . Geç döllenme olabilir ay hemen kürtaj ne oluyor ya . eğer boş gebelik vs olursa gebe kalmadan gen testi yaptır derim .
sumeyraballl Gozde9191 kuzum başka doktora da görün bebek bidaha ki kontrolde görünmezse benm yeğenme de boş gebelk denildi doktor değiştirdiler 10 haftalık bebeğini ve kalbini duydu çok şükür de doğurdu
irem Gozde9191 kürtaj için çok erken bence. Ben 8.hafta kalp atışlarıyla bir gördüm bebeğimi şimdi 12 haftalik hamileyim. Alttan muayene ile baktılar mı ?
Gozde9191 Burcu_NFUE vajinal baktı dediğini anlamadık var mı yok mu 2. Dr gittik deneyimlerim yüzde 80 kürtaj dedi
sumeyraballl Gozde9191 evet canım tam 10 haftalık göründü😊 şimdi 3 aylık https://resimyukle.io/r/jvQgYn6w4s Başka doktora da görün derim cihaz da farkerkede biliyor burda bi kaç tane bayan arkdşmza da boş gebelik denmişti doktoru değiştirip bebeğini ve kalbini duydular
Gizemmihra 25 mm kadar beklıyorlar ultrason çok farkedıyor iyi bir cihaz olması lazım haftaya görülmezse alttan muayene yaptır beklemek ıstersen zararı yoksa bekle derim