37+4 olduk. Bugün kontrolde doktor bebeğimin hala kanala girmediğini söyledi. Çok hareketsiz değilim yürüyüş yapıyorum az biraz pilates topunda hareketler yapıyorum. Şimdi biraz yükleneceğim artık daha fazla yaparım. Artı squat merdiven çıkıp inme de yaparım. Bunlar dışında öneriniz var mı?? Ya da bunları günlük ne kadar yapıyorsunuz? Yine de inmezse doğum anında suni sancı ile falan iner mi kanala? Bir tık moralim bozuldu inmeyince☹️