Bende gecen ay kullandım doktor kesinlikle korunacaksın dedi sonra gelip kan verip bakcam sonra ya devam edicen ilaca yada koruncaksın dedi 34tü benimde suan baktırdım 0.60 çıktı bu kezde çok düştü engelmi degilmi henuz gidemedim doktora gecmis olsun cnm bu arada