DsMom Ela20 Türkçede doruk, zirve, en yüksek anlamları var. Başka dillerde tanrının hediyesi diye de okumuştum.
Ozlem23 Afrze benim kızımın adı Asel hale ama ben hep Luna koymak istemiştim eşim istemedi belk ikinci kızım olursa ona kabul eder Sare Luna koyarız onada 😁
Zezz Afrze nasipse mira nil olacak kizimin adi…ama gecen bu bebege adi ne dedin mila dedi anlami sa guElsi bi bak derim