Nymphadoraa Alparslaninannesii ben 5 gün önce yapmıştım. Ama yumurtlama günümü biliyordum ovulasyon ile takip etmiştim.
dtbsra6 Alparslaninannesii normalde en erken 6 gün önce ama geç döllenme olduysa adet günü bile negatif çıkabilir
gamzosgamzos Alparslaninannesii kesinlikle para tuzagi suan 3.gebeligim ilk kaybettigim bebegimi adetime 4 gun kala kizimi ve simdiki gebeligimi 1 hafta kala ucuz testler ile ogrendim yani varsa onlardada cikiyor umarim gonlunuze gore olur 😊
Alparslaninannesii dtbsra6 hım anladım sağolun benimde 1 hafta var yapsam mı bilemedim çok kararsızım ama kendimi tutamıyorum
dtbsra6 Alparslaninannesii isterseniz birkaç gün daha bekleyin, şimdi varsa bile erken olduğu için çıkmazsa üzülmeyin 😊
Alparslaninannesii gamzosgamzos ay bilemiyorum gerçekten ya umarım vardır olsun da para önemli değil pozitif çıksın yeter 😅😅
gamzosgamzos Alparslaninannesii yaaa ucuz birseyde degil esim alacakmis 50 tl ymis hepsinin aynimi bilemem ama yine soylemek istedim 😀 inşaAllah pozitifi gorursun canım 🙏😍
Caglasenn Alparslaninannesii erken gebelik testi alın 20 ₺ ya 50 ₺ verene kadar kan testi yapın özelde daha iyi 😅
Alparslaninannesii Caglasenn Ya aslında eşime sürpriz yapacağım için test alacam yapmicam olsam onla kan vermeye giderim de
Caglasenn Alparslaninannesii kan vermeye de gidebilirsin tek arkadaşım çünkü testler her zaman göstermiyor geç döllenmeden kaynaklı birşey yok onda bende bir kaç kere eşimle gittim bir daha sürpriz yapıcam eşime Eylül ilk yıl dönünümümüz nasip ederse rabbim 🥰
Caglasenn Alparslaninannesii amin inşallah rabbim isteyen herkese versin arkadaşım sana da nasip etsin sağlıklı evlatlar alalım kucağımıza 🥰🥰