DeryaKaragc Kızlar bugün nst ye girdim düzenli sancılarım başlamış şükür ama henüz açılmam yok beklemdeyim yani bana dua edin 🙏🏻🙏🏻😊 39+3 haftalığız bu arada
Zagrozunannesi DeryaKaragc benımde nst de 10 dk da bi gelen sancılarım var maa hissetmıyorum dıye gonderdıler eve☺️Bi parmak açılmam da var
DeryaKaragc Zagrozunannesi eve gönderdi canım 5 saat sonra tekrar muane etcek bakalım ilerleme var mı diye