Tuqbarsberen valla bende hastaneyle detaylı konuşmadım ama Bi arkadaştan duyduğumu söyleyim, pandemiden dolayı eşi doğuma almıyorlarmış benim için çok büyük Bi eksi. Yine pandemiden dolayı ( ne alakaysa) oda süslemesi yok sadece kapı süsü varmış. Normal doğum 1 gün sezaryen 2 gün yatış dahil, 2 de rafakatçi kabul ediyorlarmış. Doğum sonrası anne sağlığı ve çocuk kulak göz testi ücrete dahilmiş