Emineee1 3 eylülde doğumum olcak inşallah bugun kontrole gittim bebeğim 2600 kg olmus 35+5 haftalıgız . Herşeyin yolunda olduğunu söyledi çok şükür ❤️❤️❤️❤️
Seda29 Emineee1 bizde 35+2 2510 kilo ama minyon bebek olacak dedi doğum günü vermedi devlet hastanesi olduğu için mi 39 haftalıkken alacağız dedi sadece . Bebeğinizin boyu kaç acaba
Papatya_38 Emineee1 kendi isteginizle mi sezeryani seçtiniz , doktorunuz mu istedi nasıl gün kararlastiridnjz bnde otuz dört haftalık oldum da bnde sezeryan istiyorum daha hiç dile getirmedim erken olur diye
Emineee1 Saglıcskla kucagımıza alalım inşallah . Tek korkum tiroid hastalıgım var umarım bebegime geçmez 🤲🤲
Emineee1 Papatya_38 benim ikinci gebeliğim ilki sezeryandı buda o yüzden sezeryan olucak kızım 3080 gram dogmustu 51 cm boyu vardı bakalım bu nasıl olcak , 🤗 saglıcakla gelsinler inşallah