Hanımlar 35+1 haftalığım ara sıra adet sancısı gibi belim falan ağrıyor ediyordu ama sabahtan beri herhangi Bi sıkıntım yoktu ama daha yeni lavabodayken peçeteye kan bulaştığını gördüm biraz bulaştı ama Bi daha olmadı ve ilk defa oluyor böyle. Herhangi bişe olur mu tekrar olmadı ve şuan ağrım da yok