Merhaba Hanımlar 🙂 40+ 2 gebeliğimde doktor sancım gelmese cuma suni sancı için yatış verdi. Perşembe sabah eşimi işe gönderirken karnımın altından bi ağrı girdi ama gitti aradan baya sonra yine geldi çok düzensizdi yine her zaman ki ev ilerle yemek derken arada squat yapıyorum merdivenleri sildim baya hareketliydim tabi arada yine geliyo ama çok ağrılı değil ki neyse akşam her zaman ki gibi eşim işten gelince yarım saat sitede yürüyorum 6 da eşim geldi çarşıya indik annemler falan gittik kaynanalarda iki saat durduk ama bana artık yavaştan iyice sancı geliyo 15 dk da 1 artık acıyı hissediyorum ordan annemler gittik kız kardeşimi aldım snnemlerden çıkarken baya bi sancı girdi arabada çömeldim yine kurbağa gibi neyse eve geldik eşimle yarım saat yürüdük sancı geldikçe yürüyorum harek halindeydim sürekli eve çıktık artık eşim uyudu ben evde dört dolanıyorum sancılarım iyice sıklaştı koridorda sancı geldikçe yürüyorum squat yapıyorum oturduğum yerden sancı gelince tekrar kalkıyorum sancı gidene kadar aynı şekilde bu durum 🕑 gece 02:00 e kadar devam etti artık dayanamıycam raddeye geldi eşimi kaldırdım hadi kalk gidelim diye hemen bi duş aldım çıktık hastaneye doğru.
doğumhaneye girdim çatı muayenesi yaptı 6 cm açıklık yatırdılar hemen kan falan damar yolu açıldı nst bağlamadan hemen bi eşimi görüp geldim moral açısından çok etkisi var hemde yürümek amaçlı çünkü yatarken sancı çekmek daha zor içeri girdim tekrar nst bağladı ebe sancılarım artık 100 gördü ben saçlarımı yoluyorum suni sancı almadım neyse ebe bi daha kontrol etti kan gördüm ıkınmam geliyo dedim ıkın dedi o sırada suyum patladı ıkınma sakın dedi doktora hocam bebek geliyo masaya alalım dddiler ben de bı ıkınma isteği duramıyorum ıkınma bekle dur dedi koluma girdi ebe yalın ayak çatala doğru gittim
Çatalda zaten doktor eşliğinde düzenli nefes ve ıkınma ile kesisiz ve dikişsiz 02:00 girdiğim doğumhsneden 03:20 oğlumu kucağıma aldım (devlet hastanesi) doktor falan tebrik etti afferin sana dediler çok güzel yaptın falan diye hocam evde çektim sancımı baya bi dedim çok yi yaptın gelen herkese öyle diyoruz sma maalesef yapmıyorlar dedi bu da benim normal doğum hikayem umarım size bi moral olur inanın Rabbim izin verdiği sürece yapamayacağımız hiç bir şey yok çok dua ettim sancı sırasında dileyen isteyen herkese 🤍 rabbim sırayla kucağınıza almayı nasip etsin evlatlarınızı sevgiler 💖🥲🥲