SayeMom benimde 13. Haftaya kadar hiç bir ağrım yoktu , 13 haftadan sonra sol boşluğumda sol kasığımda vs hep sol tarafımda ağrı hissediyorum , daha geçen kontrolüm oldu hiç bi sorun yoktu , ama sizin nedir ne değildir bilemiyorum , çok şiddetli ve geçmeyen uzun süreli bi ağrı olursa doktorum gel dedi bilgin olsun stres yapma 🌸 cinsiyetiniz belli mi bu arada sizin?