Eaf herkesin acı eşiği farklı ve doğumu farklı öncelikle bunu sakın unutma ben 3 tane doğum yaptım 4.ye hamileyim birbirinden farklıydı çektiğim sancı bildiğimiz fitil vajinadan atıyorlar yumuşamasını sağlıyor ve sancılarını başlatıyor yavaş yavaş bu sürede nefesini düZgün alıp vermen gerek ve kesinlikle sancına odaklanma bebeğine odaklan nefesine odaklan sakın zaman tutma akışına bırak herşeyi emin ol bak daha kolay geçecek ☺️