Merhaba biz bebek düşünüyoruz. 7ay önece 21 haftalık bir normal doğumum oldu. Kaybettik. Bu ay ben ovulasyon testi aldım.yumurtlama göremedim. Diğer ay doktor takibiyle yumurta takibi yapmak istiyorum. Ne zamam gitmeliyim ne yapmalıyım? Önerileriniz neler? Sizler hiç doktor takibiyle yumurtlama çatlama takibi yaptınız mı? Yorumlarınız değerli benim için teşekkür ederim 🤩