Kızlar Bn 2 ağustosta yaylada kan tahlili verdim şimdi adanaya geldim sağlık ocağı arıyor yine verin diye neymiş tekrar bakacakmış. Kadın dogumcuya gittim değerlerin iyi ddi idrar yolu enfeksiyonu var onun içnde ilaç verdi Bn şimdi anlamıyorum niye tekrar canım yansın daha önce de eşime önceki değerleri kabul ederim demişler şimdi aradım cevap veren yok ve kızmda 8.30 - 10.00 arası uyuyor ve sağlık ocağı da baya uzak ne yapacam şaşırdım kaldım