Bsratpbs_ Hayalimsin dün muayene oldum folk asit başla dedi kan sonuçlarım temiz çıktı ultrason baktı yumurtalıkların da hiç bi sıkıntı yok dedi 1 yıl geçmesi lazım sıkıntının olması için dedi
dtbsra6 Bsratpbs_ ben de tam 1 senelik evliyim ve 5 aydır deniyoruz olmadı, geçen hafta dr kontrolüme gittiğimde ultrasonda hiçbir sıkıntı görmedi, ne zamana kadar olmaması normal diye sordum bir sene denemiş olun hala olmazsa tedavi düşünürüz dedi
Bsratpbs_ dtbsra6 Ayn bana da öyle dedi hayırlısı bakalım bi sıkıntı çıkmaması güzel en kısa zamanda hamile kalırız Allahın izniyle 😇