Çoook uzun süre çok şiddetli baş ağrıları yaşafım. Zaten migren ataklarım vardı hamilelikle daha da şiddetlendi ve fazlalaştı. Parol flakon bile fayda etmiyordu. Kendi doğum doktorum akupunktur denememi tavsiye etti. Hamilelikle alakalı bi sakıncasının olmadığını ve kesinle denememi istedi. İstanbul - üsküdar hürrem sultan hastanesi nöroloji doktoru suzan üstün ile çalışmaya başladık. Seanslarımı o yapıyor. İnanamıyorum. 2 aydır sadece 2 kere 10 saatlik ataklar yaşadım. Ben çok memnun kaldım. Şifasına çok inanarak gittim. Denemek isteyebilirsiniz diye düşündüm o yüzden ayrıntılı yazdım. Umarım birilerine şifa olur. Çok geçmiş olsun..