Kızlar merhaba adete göre 20+6 ölçüme göre 20+4 çıktım haliyle birkaç gün değişiklik oluyorya bugün gittiğimde 350gram geldi oğlumun ağırlığı 🥲 iyi gidiyorsun hatta önde bile dedi normalde 250Gram seyrinde olur dedi ama sizce de iyimi ilk tecrübem benim yardımcı olursanız çok sevinirim🥰