Meryrel panik bir şekilde yazmış haftasını yazmamış bende doğal olarak gitmelisiniz dedim.. Ben yorum yaptım yayınlanması geç olmuş. Sorulduğunda Haftasını söylemiş. Görmedim 🤦♀️ dediğimde panik yapmayın sorun yoktur oldu tedbir amaçlı gidin dedim . Hemen münakaşaya girmeye ne gerek var. 🤦♀️ Ki boşluğuma da gelmiş haftasını bilsem nokta dahi yazmazdım haklısınız o haftalarda normal. Ama lütfen bir birimize bilip bilmeden tepki vermeyelim.