Dhh07 canım 35. Haftada bebek gelişimini tamamlamış oluyor çünkü bende 36+3 deyim geçen hafta 35+2 de nişanım geldi açılmam başladı doktorum bebek gelişimini tamamlamış ama emme refleksi biraz daha gelişsin diye serumla falan bekletmeye çalıştılar sağolsunlar bebeğin kilosu ne kadardı bu haftalardan sonra sıkıntı olmuyor diye biliyorum sancı konusuda belden kasığa vuran anlattığın ağrılar doğum ağrısı gibi duruyor yani benimde öyle olmuştu ama herkeste farklı olabilir