incisu İki üç gündür pıt pıt bişeyler oluyor karnımda gazdandır dedim ama çok dikkat ettim bu sefer anladım çok şükür hissettim 19+1 olduk bu arada 💃 sizlerde durumlar nasıl kızlar
Eda-5807 incisu bende 32+4 haftalık suan karnımda tekme atıp duruyor bazen mideme ayaklarını diriyor çok güzel bır hıs hıc durmuyor masallah doktor çok hareketlı Bebeğin dedı 🥰🥰
Duygudenenkisi incisu 21.haftada tamamen hissetmeye başladım çok sukur🤲🧿💙 Evet aynı o şekilde oluyor 🤲 İlerleyen zamanlarda daha da keyif duyacaksın insallah canim🤲🤲🤲🤲
Ruzgarperisi incisu 15+1 hamileyim.bende bir kaç gün önce ve dün akşam iki kere çok minik pıt pıt diye bişey duydum.🤲🙂
MinikMucizeninAnnesi Bende 19+4 üm bizimde pıt pıt bende başlarda emin olamadım ama ¾ gündür çok net hissediyorum uzandığımda falan çok güzel bir hismiş yaa 😍😍
Eda-5807 incisu başta kız dedı doktor sonra gıttım erkek dedı 😌 hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🥰
Ruzgarperisi incisu evet.hemde nasıl.😍Allahima.sukurler olsun bu günleri banada gösteriyor.cok zorluk ve sıkıntılardan sonra 🤲
Guneyinannesi1 incisu ben 22+3 deyim ilk bende o haftada anlayamamistim şuan dışarıdan net görünüyor çok şükür video aldım hatta bugün :)