aysessozer ya aslında doktor anlayışlı biriyse sorun etmez aynı anda ikinize kayıt açar tahlil ister ama zıt huylu biriyse illa ki sorun çıkarır sen yine de ne olur ne olmaz aynı tarih saate eşine de al bence arka arkaya birlikte işlem yaparsınız biz öyle yapmıstık riske atmak istemedik zaman kaybı olmasın diye