Zeynepnurr benim nişanım cuma günü gece çok az geldi acile gittim sancım var diye alttan muayenede açıklık yok su gelişi yok nst de sancı çıkmıyo diye eve geri gönderdiler cumartesi günü 2 kez acile gittim ağrıdan duramadim ama her seferinde sancı yok açıklık yok dediler eve geldim pazar günü sabaha karşı tekrar gittim yine aynı şekilde geri gönderdiler ama sancıdan duramıyorum eve geldim lavaboya elimi yikamaya girdim suyum geldi peşine ikinma isteği geldi apar topar yine gittik kayıt oluşturmaya fırsat kalmadı sabahki evraklarımla muayene oldum tam açık bebeğin saçları gözüküyo dediler acil dogumhaneye alındım az kalsin yolda doğurucaktim çam sakuraya gidiyodum evimle arasi çok olsun 15 dk olmasına rağmen olumsuz durumlar olabiliyo o yüzden ihmal etme