Ben daha 5 haftalık hamileyim acemi annelerdenim Şuan özel saygı hastanesine gidiyorum henüz iki kere kontrole gittim doktorum iyi mi kötü mü çözemedim ama bu çevre de oturan iyi bi doktor tercihi olan var mı? Kendime iyi ilgili bi doktor bulup onunla devam etmek istiyorum doğuma kadar