Bugün doktor kontrolüm vardı bizim bebiş 2 haftadır 100 gram şeklinde kilo alıyor çok kilo almıyor…kilosu 3200 olmuş 39 hafta olucaz artık bu gece kilosu az mı ki?..doktor alttan muayene etti sanırım biraz da doğumu başlatmak için bu sefer çatı kontrolü gibi değildi baya soktu bence…2 cm açıklık dedi…kanaman olabilir dedi…yürüyüş ve sıcak duş dedi…
haftası yakın olanlar acaba bebek kilonuz nasıl bi de açılma olması için öneriniz var mı ? Merdiven yürüyüş squart vs dışında….belim ağrıyor zaten…..doğumum normal gözüküyor bu arada….perşembe bi daha gideceğiz…