Arkadaşlar 38. Haftadayım Normal doğum istiyorum şimdilik müsaitmişim normal doğuma. epidural istiyor musun diye sordu bende doktoruma bıraktım oda süresini hızlandırdığını söyledi ? Tecrübe eden var mı aranızda bebeği vakumla falan çekmediler değil mi ?