Leylahaluk bendede bu haftalrda 1 ay araliksiz bas agrisi oldu ustelk benim migrenimde var… ilc filan parol gecirmediginden nöral terapi diye bir tedavi var ondan yaptirmak zorunda kaldim..Mutlaka doktoruna danis tansiyonda olablr bu.. ama korkulck bise yok kendini korkutma normal seyler bunlr gecmis olsn cnm..