umudunannesiii Kızlar tuvalete girdiğimde akıntım geldiğini fark ettm ama ilk kez bu kadar çok geldiii baya çöktü şeffaf ve beyaz gbiydi sildim ama korktum nrmal mi kötü bsey mi sizce 35+5 im İlk defa bu kadar çok geldiii
metehaninannesiii umudunannesiii bende de surekli oluyor o doktorum normal dedi ve cok su icmedigim zaman oluyor
metehaninannesiii umudunannesiii aynen aynen benimde oyle bende her gün geliyor ama 1 sefer geliyor genellikle sabahlari oluyor oda gece hic su icmedigim icin oluyor
Bstg umudunannesiii tarif ettiğiniz kadar akıntı fazla ama. Nişan olabilir, suyunuz gelmis olabilir. Korkutmak istemem ama tedbirli olmakta da fayda var hafta erken daha doktoruna sor bence