zk92 Hanımlar 3 gün önce nişanım geldi. Hâlâ gelmeye devam ediyor. Ağrı, sancı vs yok. Sadece bugün çok halsizim. 39+1 günlük hamileyim. Nişanın bu kadar sürmesi normal mi ya da böyle olup kaç gün sonra doğum yapılır acaba 🤷🏻♀️
iremgun zk92 doktora gittiniz mi bu süreçte? Bilgim yok hani 3 gün sürer mi nişan bilmiyorum ama nisandan 1 2 haftabaonr abile doğum gerçekleşebiliyor diyen bazı arkadaşlara denk geldim buradq
Minigimyolda zk92 benimde 3 gün boyunca gelmiş ben nişan olduğunu anlamasm çörekotu gibi küçük küçük parça hâlinde geldi suyumda sızmış ihmale gelmiyor malesef bebeğim bu yüzden enfeksiyon kapms
Kvsraykt zk92 benimde öyle oldu doktoru bilgilendirin mutlaka gel derse gidin tekrar hareketlerini de takip edin bebeğin
iremgun zk92 üstte kalsın inanın bilgim yok. Özele gidiyorsanız doktorunuza yazın isterseniz durumunuzu en iyi o yönlendirir. Sağlıkla inşallah 🙏
Qwety Merhaba 33 haftalik hamileyim dun geceden beri wc den sonra peçeteye çok açık pembe kan geliyo her seferinde olmuyor.nisan böyle biseymi kusura bakmayın kontrole anca akşam üstü gidebilcem sormak istedim
zk92 Qwety sanırım renk herkeste değişiyor ama genelde açık pembe oluyormuş. Ben de daha koyu renkteydi.