Lulikli En sevdiğim postlar her gördüğümde yazıyorum ben de 😅🥳 bana da bakabilir mi bilen arkadaşlar ? 😊 [url=https://www.hizliresim.com/je5xzyd][img]https://i.hizliresim.com/je5xzyd.jpeg[/img][/url]
Lulikli esraizmirli yaa ilk ultrason görüntümüz 7 haftalıktı burda 😅 şuan 10 hafta olduk bakalım 2 hafta sonra 2. Görüntüler belki doktorum söyler ama herkes atınca insan merak ediyor 😁
Lulikli esraizmirli 28inde gideceğim eğer söylemezse doktorum yazarım yine o zaman adete göre 12+5 doktorumun dediğine göre 11+5 olacak muhtemelen tahmini daha kolay olur ☺️
Lulikli Eflinn1453 hızlı resim yükle sitesine girip denilenleri yapıyorsun sonra altta çıkanlardan 2. Urlyi kopyalayıp yapıştırıyorsun 😊