Dobiskoutku [url=https://www.hizliresim.com/1q2bnfs][img]https://i.hizliresim.com/1q2bnfs.jpg[/img][/url] Hafta tahmin lütfen:)
Dobiskoutku Leylaleilaa [url=https://www.hizliresim.com/qynzv6z][img]https://i.hizliresim.com/qynzv6z.jpg[/img][/url] Bu daha net olmuştur umarım 🥰
sehrengiz_8 Dobiskoutku yalnız bebek duruşunuz çok güzelmiş ikili test için gittim bebek ters durduğu için ölçüm yapılamadı sizinki şezlongda güneşleniyor gibi 😀😀
sehrengiz_8 Dobiskoutku [url=https://www.hizliresim.com/hrw6pak][img]https://i.hizliresim.com/hrw6pak.jpeg[/img][/url] benimki de bu doktorum diyor resmen benle inatlaşıyor tam ölçüm yapacağım geri dönüyor haylaz seninki hiç laf dinlemiyor diyor. İki kere girdim iki kerede de ölçüm yapamadık maalesef çok isterdim sizinki gibi bir pozisyonda olmasını
Selime23 https://resimyukle.io/r/RZsEEX7shI kızlar çok merak ediyorum sizce benim ki neye benziyor 🙈🙊🙊🥰
Dobiskoutku Rasev sehrengiz_8 tek bir ultrasonda 10 adet falan pozu var 🤭 ultrasona girmeden önce tatlı bir şeyler yiyin belki sizde de işe yarar😍
sehrengiz_8 Dobiskoutku yok denedim ne yaptı isem olmadı. Artık yarına tekrardan bakılacak ama dua ediyorum sizinki gibi bir poz versin şu an kaç haftalıksınız siz
Dobiskoutku sehrengiz_8 şuan 12+4 oldu 😻 ben ikili tarama yaptırmadım sadece ense ve ölçüm yapıldı çok şükür sorun yok dedi doktorum. Sizin ne kadar oldu