Bademcim liste derken benim sevdiklerim yiyebildiğim şeylere göre şekillendik. Sabah kahvaltı rutin abartmadan domates salatalık peynir yumurta (avakado vs eklemişti ama ben onu ara öğünde yedim yoğurtla falan). Sonra hafif Bi öğle yemeği genelde sebze yemeği yedim. Akşama da protein ağırlıklı yemek yedim. Çorba muhakkak içtim. Pilav makarna bunları asla yemedim. Kızartma yemedim. Patates yemedim Ekmek gün boyu ya 1 dilim ya da 1.5 dilim yedim ara öğünlerde meyve yoğurt kuru yemişler serpiştirdim. Böyle şeyler 🤷♀️ bir de bol su içtim normalde asla aklıma gelmez su. Sabah kahvaltıdan önce büyük bir bardak su, öğle yemeğine kadar 1 litre akşam yemeğine kadar 1 litre ve yatana kadar 1 litre şeklinde kendimi alıştırdım. Bu şekilde 3 litreyi bile geçiyorum. 🌿 Fikir olur belki