Mom653 annemler dikmende oturduğu için kanamamdan dolayı gitmiştim saat 22de hiçbir doktor yoktu nöbetci sadece acil doktoru varda onunda hiçbir bilgisi yok allah korusun acil bir şey olsa doktorun gelmesini beklicem bende kendi hastaneme gittim herzaman möbetci bir kadın doğum doktoru olması gerekiyor hastanede sizinde benim gibi riskli gebelik