blueberyy00 doktor söyledi ama emin olamadım demek farklı, doktora inanmıyorum demek farklı. Ben bebeğimle ilgili yeyerince sorun yaşadım merak etmeyin. 37+4 te bebeğimi kaybettim daha ötesi doğumdan sonra kaybetmektir diye düşünüyorum. Güvenmediğiniz doktora neden gidiyorsunuz dediğimde başka doktor yok dedi ve ben de şaşırdım yardımcı olmak adına şikayet edin dedim. Kendi üslubu çok sert olduğu için de artık ne yaparsanız yapın ama bu kadar tepki göstermenizin sebebini farklı düşünüyorum yazdım. Bana biri şikayet edin dese, ettik çözülmüyor maalesef yine de sağolun der geçerim. Sen kendin ilçede yaşa sen şikayet et gibi bir cevap vermem.