İlk 3 ay 4 kilodan fazla birşey kaldırmayıp, parmak uçlarınıza basıp herhangi bir yere de uzanmamanız lazım 😌 4. Aydan sonra rahatsınız hiç birşey olmaz. 4. Aydan sonra doktorum bana hamile değilmişsin gibi davranabilirsin bu aydan sonra bebek sağlık sorunu olmadığı sürece düşmez kendini yorma sadece dedi. Yani tabi ki tutupta koltuk kaldırın demiyorum ama en azından pazar alışverişini temizliğinizi rahat rahat yapabilirsiniz 🤣 biz 6 aylık olduk camlarımı siliyorum perdelerimi çıkarıp takıyorum hatta bu hafta eşimle badana yapıyoruz beraber 🥰 kendimi çok yormadan bütün işlerimi tek başıma yapıyorum ben