Ozlemguven Ben ikili de üçlü de yaptırmadım gerekli görmüyorum. Şimdi linç tayfa gelebilir ama sonuçta zorunlu değil tercihe kalmış. Gebeliğim de problem yoktu doktorum da sana kalmış dedi. Eğer bi problem varsa bile aldırmayı düşünmüyorsanız boşu boşuna da yaptırmayın bence zaten sonuçların doğruluğu da tartışılır. Yok down sendromlu yok başka bişey var deyip hamileliği size zehir edecekler ama bebeğiniz sapa sağlamdır aslında. Yok yere moral bozmaya gerek yok bence. Zaten tarama testinden önce ultrasondan doktor detaylı kontrol yapıyor herhangi bir sıkıntı olabilme riski görürse o zaman gidip muhakkak yaptırın diyorlar.