Merhaba kızlar,32+4 üm Yeni kontrolden geldim kordon kan akısında yavaslama oldugunu söyledi doktorum,Ayrıca su haftaya kadar cıkmayan idrarda protein cıktı 2 olarak.Bu arada tansiyonum var,Heycandan orda 15/10 a cıktı,Bunlarla karsılasıp düzelen varmı neler yaptınız düzelmesi icin