Fundakarakus Amin canim, benim aklımdan çıkmayan 1 günüm olmadı ama demek Allahin verdiği zaman bu kadarmış şükürler olsun çok uzun yıllar da bekletebilirdi.
Erken ama sağlıksız olacağına gec ama saglikli ve hayırlı evlatlar dileyelim. Bekletiyorsa guzellestiriyordur Rabbım 🤗
Ben artık umudu kesmiştim ama dilimden hiç eksik olmadı dualar. En hayırlısını tez zamanda ver, kalbime göre ver, mümkün değilse bile Hz. Meryeme verdiğin gibi bir mucize ver diyordum.
Sonunda oldu yüzümüz güldü haftalarca ağladık aile boyu 🥰 Rabbım eylerse güzel eyler ❤