Kızlar merhaba, 22 haftalık hamileyim ve çalışıyorum izin almam sorun oluyor malesef, fena halde şifayı kaptım bu durumun bebeğe Bi zararı olur mu bilen tecrübeli anneler yardımcı olursa çok sevinirim bir de ne iyi gelir ne kullansam hafifler yada çabuk atlatırım.